lørdag 28. juli 2007

Prikker

Jeg elsker ting med prikker! Da inspirasjonsbloggen min viste noen fine gjenstander med prikker (hun syr forresten også, noe jeg ikke er særlig flink til. Kommer tilbake til hvem yndlingsbloggen min er senere), fikk jeg også lyst til å vise det jeg har i huset med prikker. Bare se her!


Mannen min ville absolutt ha voksduk på kjøkkenbordet, praktisk som han er. Kanskje like greit nå som vår lille tulle har begynt å spise grøt. Så jeg ga meg til slutt, og vi kjøpte denne på Åhlens i sommer. Den er så morsom fordi det er så mye å se på når man spiser frokost alene (og det gjør jeg nå 5 ganger i uken!). Datteren min vil helst prøve å ta gjenstandene ut av duken. Hun er også veldig glad i fine ting (ti- hi - ja hun er bare et halvt år). Da jeg fór rundt med kameraet for å finne mine elskede gjenstander med prikker, oppdaget jeg kaffekannen og den fine koppen på duken. Men uff, ser nå at jeg ikke fikk med hele koppen. Kommer tilbake til den senere.

Da jeg skulle få baby, kjøpte vi denne fine tapeten fra Laura Ashley som mannen min og pappa dekorerte barnerommet med. Denne måtte jeg bare ha!


Så ble lille jenta født, og vi fikk mange fine gaver. Helga Johanne som har bodd sammen med meg i kollektiv i tre år, visste nok hva jeg likte. Denne søte smekken har vi nå tatt i bruk. Kjøpt på Sprell i vinter.



Sammen med smekken fikk vi også Lillemus (også kjøpt på Sprell), matchende med røde prikker. Her sitter hun sammen med bamsen Louise, som jenta fikk av mormor da hun ble født.


Så måtte jeg ha prikker på ammeputen min også. Det var nok det jeg falt for da jeg skulle velge stoff på ammeputen.


Det samme stoffet fikk min lille tulle da hun trengte sprinkelsengbeskytter.


Flere prikker kommer senere i bloggen. Følg med!

Ingen kommentarer: