onsdag 29. august 2007

Sommeren på hell...


De siste dagene har jeg kjent at sommeren er på hell. Selv om Pelargoniaen fortsatt får blomster, har det kalde draget i luften sneket seg innpå meg. Om natten tar jeg dynen tettere om meg. Snart må vi ta inn verandamøblene. Jeg er ganske fornøyd med putene som jeg fant på salg i juli. Sitteputen er fra Housestyle.



Denne puten er fra Linum.
Jeg har fått en ny yndlingsbutikk i Oslo som heter Galtung Interiør. Der hadde jeg et gavekort tilgode og kjøpte dette i sommer:



Denne flotte lykten og dette skjønne lyset har jeg dessverre ikke fått brukt, men jeg håper på flere tropenetter neste sommer.




Potteskjuleren fikk ikke båret mange blomster i år. Men jeg vurderer å kjøpe en høstblomst og flytte den ned ved inngangsdøren.

4 kommentarer:

Ida Marie sa...

Hei Krabat! Morsomt å se på bildene du har lagt ut av vakre, gamle gjenstander. Takk for en inspirerende side! Hilsen Ida Marie

Anniche sa...

HEI!
Flott blogg du hadde da :)
Mange nostalgiske og koslige ting !
De putene fra Housestyle er så vakre !!

Ha en god helg!

Anniche sa...

Takk for hyggelig hilsen ;) )

Klem

Emmeline sa...

Ja denne nydelige potten ser ut for å bare vente på en fin høstblomst! Nesten for fin til å ikke være i bruk!! Putene dine har jeg sett på, de er helt nydelige og jeg har også vært fristet til å kjøpe akkurat disse...men så har jeg klart å holde meg, ikke så lett det der for jeg blir veldig fort revet med! Annas Rom er en utrolig koselig butikk, jeg fikk lavendel i min pakke i sommer også så da måtte jeg jo bare sy meg et hjerte og legge lavendel inni. Lukter fremdeles nydelig. Fin blogg du har, nydelige farger. Takker for koselig hilsen på bloggen, kjekt å få besøk av deg!