lørdag 1. september 2007

Annas Rom


Her er mitt første selvkjøpte kjøp i en nettbutikk. Valget falt på dette flotte skiltet fra Annas Rom. Jeg må si ordren gikk raskt. Dagen etter jeg bestilte varen fikk jeg det i posten. Nå er skiltet hengt opp på badet. Det ble flott! Så er det ekstra hyggelig å handle hos noen som vet at små detaljer teller. Varen var nydelig pakket inn i silkepapir med lavendel og et lite blått hjerte. Disse hjertene samler jeg faktisk på. Jeg har kjøpt flere på Galtung Interiør og har tenkt å bruke dem til årets julegaver. De finnes også i rosa og hvitt.

2 kommentarer:

elin1976 sa...

Helt lutselig fant jeg denne bloggen via en annen. Jeg kommer garantert innom her for her var det flott.
Annas rom er kjappe. Skiltet er nydelig. Har mani for skilt. (til min manns store fortvilelse) Kan ikke gå forbi et skilt uten at det må berundres i alle vinkler. Er det riktig flott får det bli med hjem. Ha en fin mandag. Klem fra Elin:O)

chatrine sa...

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min:) Er gøy med litt shopping ja! spennende er det jo når man bestiller noe, så hvet man jo ikke helt hvordan der er før man får det. Koselig disse putene dine med broderier:) Håndkle holderen din var absolutt helt nydelig!
Ønsker deg en super dag!
Hilsen Chatrine