onsdag 26. september 2007

Kreative kvinner

To nye gaver i posten

I går kom det to nye gaver i posten. Selv om det var varer jeg hadde kjøpt, var de nydelig innpakket med skjønt papir, silkebånd og kort.

Dette innlegget er dedikert til alle dere kreative kvinner der ute som er utrolig flinke til å sy og skape. Dere skulle nesten hatt en felles nettbutikk der dere solgte det dere lager. Bloggernes lille butikk! Av dere kan man kjøpe noe helt originalt og som er laget med kjærlighet til stoff og tråd. Takk for deres kreativitet!


Julestrømpe laget av Den gode feen

Jeg har lenge hatt lyst til å kjøpe noe Den gode feen har laget. Denne julestrømpen falt jeg helt for!

Så har jeg kjøpt denne nydelige dukkekjolen fra Timoteis lille butikk. Datteren min har ingen dukke ennå, men denne dukkekjolen skal hun få sammen med en dukke når hun blir litt eldre.


Dukkekjole med hatt og lekeball laget av Timotei
(Foto: Timotei)

Sammen med det jeg hadde kjøpt fikk jeg dette nydelige hjertet av Den gode feen og denne søte nåleputen av Timotei. Kjempe hyggelig!


Ekstragaver

Jeg reiser bort en ukes tid, så det blir ingen nye innlegg mens jeg er borte. Men jeg stikker innom dere når jeg får tilgang til en PC.
God helg!

(Beklager dårlig lys på noen av bildene!)


13 kommentarer:

Emmeline sa...

Sååå koselige ting du hadde kjøpt deg.
Det er så artig når man kan følge disse tingene på vei fra en blogg- og plutselig så har de fått et nytt hjem på en annen blogg..!

Fine ting syns jeg!

Strømpene til feen er jo superflotte, men babyborn tøyet var også helt nydelig -friske og fine farger! Du må ha en god tur i uken som kommer og kose deg masse!

Villa Utsikten sa...

Så koselig å få pakker så fint innpakket. Noe å tenke på til jul ser jeg. Den dukkekjolen var jo kjempe skjønn da:)

Helene sa...

hei.
Så fine ting du har fått i posten!
Ja, her inne er det akkurat som du sier: mange kreative og trivelige damer.

Ha en herlig høstdag.Vi tittes.
:-) Helene
ps: har planlagt julemøte med damene i familien hele morgenen i dag.Super idè altså.....

chatrine sa...

Nydelige ting! Det er alltid koselig med noe "hjemmelage" ting:) Disse kommer du nok til å bli veldig glad i!
Ha en flott dag!
Klem:)

Timotei sa...

Nei, men du...så fine ord fra deg! Kjempeglad for at du likte dukkeklærne! Julestrømpen fra Den gode feen var flott da!
Håper du får en fin tur!

Ellie sa...

Så flotte ting du har kjøpt! Nydelig julestrømpe og dukkeklær, og lekre ekstragaver. Det er mange flinke bloggere, det er sikkert!

Hulda sa...

Flotte ting du både har kjøpt og fått. :) Har også en slik nålepute fra Timotei, den er flittig brukt. :)

Flower Power sa...

Hei!
Så flotte ting du har kjøpt deg:)) Det er mange flinke damer her inne ja, det er helt sikkert. Koselig å få ekstragaver også....

Takk for e-mailen jeg fikk av deg! Desverre fikk jeg ikke svart deg før nå i kveld (dataen fikk hikke eller noe), men jeg sender skilt om du fremdeles vil ha:))

Håper du har/ har hatt en fin tur!

min sin lille tue sa...

Hei på deg:) Ble det du som kjøpte dukkekjolen ja:) Har sett den på siden til Timotei. Kjempefin er den. Koselig den strømpa også, og så moro å få ekstragaver.
Er enig i at det skulle vært en butikk med samling fra alle kreative sy-bloggedamer. Det er så masse fint å se rundt omkring.
Ha en fin søndag.

Flower Power sa...

Hei igjen:))
Har lest mailen....jeg sender deg likevel i morgen jeg....

Kos deg på tur:))

Anniche sa...

Så fine ting du har kjøpt da!
Strømpene til feen er bare lekre :))
Takk for hyggelig hilsen , klem!

Uppe på vinden sa...

Sååå fina presenter!! Kram!

Malinken sa...

Så fine ting du har kjøpt og fått! De julestrømpene er så lekre, og dukkekjolen var søt. :-)
Ha det fint på tur!