tirsdag 4. september 2007

Maja


Nå venter jeg hver dag i spenning på neste nummer av Vakre hjem og interiør. Da skal jeg sitte slik Maja gjør her og kose meg under et tre. Jeg synes bildene svenske Lena Anderson har i sine barnebøker er så skjønne. Jeg har samlet en stund på slike bilder fra ulike kalendere jeg har hatt. Nå var det på tide å få noen opp på veggen på rommet til prinsessen. Mannen min kjøpte derfor 12 rammer på salg:


Rammene var dessverre ikke hvite:


Så jeg malte tolv rammer nede i "hobbyverkstedet" mitt i kjelleren og hang Majas månedsbilder bortover veggen, slik at tulla har noe å se på når hun skal sove. Slik ble det:


5 kommentarer:

elin1976 sa...

Det var jo iukkke forlite du har malt heller. Men det ble jo kjempefint. Prikkete tapet er herved det fineste jeg har sett. Hvor har dere fått fatt på en slik tapet? Nydelig rom.
Jeg gleder meg også til vakte hjem kommer. Er avhengig av dette bladet.
Det er bibelen det vet du.
Husker ifjor da vi reise til Spania hadde jeg med meg to av disse bladene i bagasjen i tilfelle jeg skulle gå lens for lesestoff. He he. Jeg kunne jo bli inspirert til
å shoppe litt til heimen ( for det gjør aldri elin....nooot) I allefall jeg fant så mye til us og hjem at jeg måtte kjøpe en ekstra koffert og fikk lapp med heavy på alle de andre.
Nå er det bare en liten måned så reiser vi ned igjen. Å den første butikken jeg skal besøke er Zara Home( se link på siden min)Tror jeg må opp på denne noen ganger. he he.
Nei må vekke prinsesa. Ha en fin dag:O)

chatrine sa...

Flotte bilder til prinsessa di! Der tenker jeg hun trives med noe å titte på ja. Artig tapet forresten:)
Ønsker deg en flott dag!

Anonym sa...

Det ble kjempefint. Tapeten er også bare helt nydelig.
Klem Hedvig

Anonym sa...

Det ble kjempe fint med de bildene og rammene. Et skikkelig koselig jenterom!
Marit

Timotei sa...

Så lurt å bruke kalenderbilder på den måten! God ide!