tirsdag 4. desember 2007

Selbuvotter

Selbuvotter i raumagarn

I dag har det vært strålende sol og frost, så nå er julestemningen min mye bedre *smil*. Takk for alle oppmuntrende kommentarer! Mannen min og jeg har gått en lang tur i dag forbi gårder med hester og kost oss med sjokolade. Det var skikkelig vinterstemning! Hånd i hånd gikk vi med strikkede votter. Kanskje du også har lyst til å kjøpe noen? En venninne av meg selger hjemmestrikkede selbuvotter i alle størrelser på denne bloggen. Noe å gi bort til jul? Jeg har et par. De er kjempefine, gode og varme!

6 kommentarer:

Hulda sa...

Så fine votter! Har noen par jeg også. Så koselig det hørtes ut med turen mannen din og du gikk.

Under en vind sa...

Mycket fint att kika på hos dig!!! Kram! Ha en bra onsdag!

Anonym sa...

Hei.

For en utrolig koselig, interessant og spennende blogg du har laget! Midt i blinken for oss som interesserer oss for interiør og de små, fine detaljene. Jeg har akkurat lagt til siden din i "mine favoritter", for her var d my gøy å lese og mange fine bilder. Ikke minst mange gode tips! Takk for det!:)

Hilsen Linn Marie fra Bergen. :)

min sin lille tue sa...

Hei:)
Sånne votter har faktisk jeg også, var så heldig å få til jul i fjor. De blir flittig brukt kan jeg love.
Her snør det og er kaldt, og tiner i varmegrader om hverandre, så det er glatt som fy. Håper det skikkelige vinterføret bestemmer seg for å bli snart.
Ha en fin dag.

Timotei sa...

Høres ut som du har hatt en fin dag og at du har kommet i den rette julestemningen! Jeg synes været har ganske mye å si. Her hos oss har det stort sett regnet i hele dag og det får ikke akkurat meg i julestemning da, men...
Vottene er kjempefine! Tenk så mye arbeid som ligger bak. Supre julegaver dette!

chatrine sa...

Så fine votter!
Vet mamma har strikket noen til meg til jul, og det gleder jeg meg til!:)
Ha en super dag!
Klem:)