tirsdag 8. januar 2008

Vinterhaven

Årets første julepynt kjøper jeg alltid på salg i januar. I år har jeg blant annet skaffet meg disse søte julekulene. De minner meg om julen hjemme hos farmor og farfar da jeg var liten.




Dette hjertet har jeg sett på i hele desember, men nå var det heldigvis satt ned til halv pris. Det er fra
Covent Garden Collection. De har en flott, litt mørk stil som jeg håper jeg en gang vil i stuen. Sjekk linken!


Hjerte fra Covent Garden Collection


Julepynt på salg




Heldigvis fikk jeg tak i to sinkengler til vinduet. For noe av denne pynten klarte jeg nemlig ikke å legge bort sammen med julepynten som ble lagt på loftet i helgen. Noe av min nyinnkjøpte julepynt har derfor blitt vinterpynt, som passer fint til all snøen som har kommet.

Julepynt som er blitt vinterpynt

Her er min vinterhave. Det er her jeg sitter og skriver. Drømmen er å et kremhvitt kjøkken i dette rommet:


Vinterhaven

7 kommentarer:

RedRobin sa...

Hehe, det var lurt - å begynne jula på nytt igjen nå i januar :o)

Og du, sååå misunnelig jeg ble på vinterhaven din... *grønn*

Ønsker deg en super dag og en fin uke!!

Lykke sa...

For et nydelig rom! Enkelt og vakkert.

Fin julepynt hadde du også, det er alltid litt vemodig når jula er slutt; på den andre side ahr man jo salg å glede seg over da;)

Anne-Berit sa...

Hei,og takk for fine ord på min blogg.Du var smart som kjøpte julepynt på salg,skulle gjort det jeg også,men det er så glatt ute at jeg våger ikke noen bytur nå,før jeg vet at de har strødd skikkelig ihvertfall,speilis overalt,skummelt.Ha en fin onsdag:-)

Under en vind sa...

Så vackert med dina kryssmöbler!!! Såna har jag ute på sommaren, nu längtar man efter att få ra fram alla trädgårsmöbler igen....
DEt är efter jul man ska fynda julpyntet, perfekta att kunna ta fram till nästa år! Kram!

Hulda sa...

Utrolig så fin julepynt du har funnet på salg. Jeg syns englene og de konglene og hjertet passa supert som vinterpynt. Så flott den hagestua deres er! Nydelig!

Berit sa...

Kjekt å gå på salg å finne noe fint, og så kjekt når tingene skal henges opp for første gang om nesten et år.
Det såg ut som et flott rom hagestuen din, ikke rart du kan tenke kjøkken der. Deilig med store vinduer. Ser dere har snø, det finnes ikke her.
Klem.

HildeS. sa...

Nydeleg jule/vinter pynt du har snopa deg, og så kjekt når ein kan finne så fine ting på salg!!!
Den vinterhagen din var så utruleg flott, og skjønar godt at du kunne tenke deg å ha kjøkken der:o)
Ha ein fin kveld.
Klem.