lørdag 21. juni 2008

Tilbake!

Etter en bloggpause i hele vinter, er jeg nå tilbake i bloggverdenen. Jeg har fått gjort det jeg hadde tenkt å bruke PCen til og nesten kommet dit jeg ville, så nå er jeg klar for å blogge videre. Jeg må innrømme at jeg innimellom har smugtittet på noen av mine favorittblogger mens jeg har vært borte, uten å legge igjen en kommentar... Men jeg håper jeg nå vil komme sterkere tilbake.

Hensikten med å blogge videre er nå først og fremst å fokusere på oppussingen av huset som vi flyttet til på slutten av året 2006, slik at jeg får skrevet en slags dagbok over dette. I dag har vi flyttet hele soverommet vårt inn i stuen, så nå er alt klart for oppussing av soverommet vårt!



En liten sommerhilsen til alle! Her er verandaen vår. Møblene og putene kjøpte vi fjor. I år har vi skaffet oss en nydelig voksduk og malt det tidligere brune gulvet grått.



4 kommentarer:

silje-sin sa...

Takk for koselig kommentar hos meg, og velkommen tilbake! jeg har savnet deg:) Gleder meg til å følge deg fremover! Har du "meldt deg på" norske interiørblogger? Ha en flott helg;) klem fra silje.

silje-sin sa...

Hei igjen:) norskeinteriorblogger.blogspot.com er "der det skjer nå". Man melder seg på ved å legge igjen en kommentar der om at man ønsker å bli med, og på den siden ser man når det blir lagt ut nye innlegg fra alle bloggere som er registrert! Så kan man oppdatere seg der. Kan ikke huske sist jeg gikk gjennom blogglista mi. Så der burde du registrere deg! Ha en flott kveld! klem fra silje.

Timotei sa...

Så godt å se at du er tilbake igjen! Har savnet deg, vet du. Spennende med oppussing. Gleder meg til å følge med på bloggen din framover!

disa sa...

感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人