fredag 12. september 2008

Mitt beste ferieminne, og takk til Nigella!

Bak en sky hadde et koselig innlegg forrige søndag med "Mitt beste ferieminne". Jeg tar oppfordringen og viser noen bilder jeg ikke fikk vist i sommer - fra den deilige grillfesten i hagen. Det var en varm dag... Sommeren er definitivt over nå, så en får bare kose seg med minnene. Hva er ditt ferieminne?


Hasselbackpoteter


Gammeldags tomatsalat




En deilig frisk salat med vannmelon, fetaost og oliven.



Sjokolade- og bringebærpavlova. Den beste kaken jeg har smakt, med seige sjokoladebiter som smelter sammen med krem og bringebær. Mmm...

Takk til Nigella Lawson for fantastiske oppskrifter til grillmat!



You're welcome!


9 kommentarer:

Anettes hus sa...

Hei; Anne! Åååå, dette så godt ut! Helt tydlig at dere koste dere:)

Ha en fin helg!
Anette

MOLLY sa...

Jatakk, jeg tar litt av aaaaaalt:)
God helg!!!

Bak en Sky sa...

Det er jaggu meg ut som om du har spist litt i sommer ja.....hehe....ikke rart når det står så mye HERLIG på bordet!!
Supert at du tok utfordringen!

Ha en superduper kveld kjære du!

Tove sa...

Nå ble jeg både sulten og godtesyk... Så deilig mat og flott kake du har laget!

Ha en flott helg

Anka sa...

Mmmmmm.... mat:) Tror jeg altid kan snakke om mat, går aldrig lei! Dette så godt ut:)

Butterfly sa...

....og om jeg ikke var sulten fra før - så er jeg det i alle fall nå!!!

Supre feriebilder - lite kan måle seg med ett godt måltid i hyggelig selskap!!!


Ha en fin uke Anne!!

klem

Vakkert Liv sa...

Dette så virkelig herlig ut!!
En skikkelig kose sommer :)

Cathrine sa...

Jeg har snublet helt tilfeldig innom bloggen din, og jeg likte så utrolig godt de julepakkene du har laget med gamle kort på.... Har kopiert bildet, håper du ikke blir veldig sint....:S
Lurer veldig på hvor du har kjøpt de kortene du har brukt hen? Håper du kan gi meg et tips :)
Du hadde ingen mailadresse på profilen din, så jeg legger inn kommentaren min her i det nyeste innlegget ditt :) Veldig glad i bloggen din altså :)

Hilsen Cathrine

Nunne sa...

Samme her. Som Cathrine. Snubla inn her. Og ble her. Lenge. Og den kaka har jeg studert og smakt på og funnet ut at jeg skulle hatt til en bursdag i oktober... sukk...
Jaja, jeg komme rsikkert innom igjen :))
Hilsen fra Nunne...