søndag 17. august 2008

Bloggtreff er hyggetreff!

Så var det klart for bloggtreff! Etter å ha spanet lenge på parkeringsplassen på Oslo S, så jeg til slutt en som kanskje kunne være en bloggdame. Hvordan kunne jeg se det? Jo, hun så så hyggelig og snill ut og hadde dessuten en fantastisk kul veske. Så det bare måtte være en av bloggerne. Og det var Fru Pink!



Etter en stund kom Bytterfly flyvende med sine fargerike vinger, som viste seg å være en veldig flott jakke
.


Deretter dukket Storeflittig, Fru Vims og Alvorada opp. Alle bloggdamene
var veldig søte og hyggelige alle sammen, så jeg hadde ingen ting å frykte : )






Vi var innom mange fine butikker, blant annet
Chicas og Venner på Majorstuen, og vi fikk tatt en tur på markedet på Vestkanttorget. Der kom jeg i snakk med en annen søt bloggdame, Kort og Søm, som solgte barneklær hun hadde sydd selv. Hun selger også det hun lager på bloggen sin. Veldig mye fint!






Til slutt var Storeflittig og jeg så sultne at vi hadde innovermage, så vi bare måtte ha lunsj, og det fort! Det er jo helt forferdelig å shoppe på tom mage, selv for en vindusshopper som jeg var i går. Vi endte til slutt opp på United Bakeries. De har faktisk også en blogg!



Etter en god lunsj kom søte Blesscount også. Her ser dere den stilige vesken hennes.



Det hele endte med en god kaffe på House of Oslo. Takk for en hyggelig dag, jenter! Håper vi treffes igjen : )

Til slutt vil jeg benytte dette innlegget til å takke Flittiglisene som har startet Norske Interiørblogger.
Jeg vet det ligger MYE arbeid bak.
Takk for at dere tok initiativ til bloggtreff!

11 kommentarer:

Anemone sa...

Så trivelig det måtte være, på shoppping bare damer i flokk!!

Tipper de fine veskene ble fylt litt opp...

fru vims sa...

hei på deg

flott oppsummering av dagen vår.

jeg kosa meg masse, og det var veldig hyggelig å bli kjent med så mange trivelige jenter!

nice skobilde :D


ønsker deg ei fin uke!

fru Pink sa...

Titt tei, og takk for i går:-) Virker som vi kosa oss skikkelig alle sammen! Merkelig nok shoppa jeg ikke så mye jeg heller, det ble med fatet og de glassene! Like greit, vindusshopping er bra det og!
Koselig å treffes var det i allefall!
Ha en finfin uke:)

Timotei sa...

Høres ut som dere har hatt en helt topp dag! Tenk så spennende å få møte bloggvenner. Synes du har tatt noen herlige bilder!

Bak en Sky sa...

Så koselig blogg du har!!!Tar nok turen innom igjen!

Kort og Søm sa...

Så hyggelig at du har lagt ut bilder av klærne jeg har sydd! Tusen takk for god reklame :o)

Hulda sa...

Oi, så artig dere må ha hatt det!! Hadde jeg bodd nærmere skulle jeg ha kommet. Stilige bilder av veskene til de frammøtte!

2ne sa...

Ser ut som dere har hatt et kjempefint bloggtreff - artig måte og treffes på da :-) Ha en fin uke.

Krusedull sa...

Hei! Så morsomme bilder! Jeg kaller meg Krusedull, men bloggen heter Blesscount. Litt uryddig kanskje men... Håper du har gode dager!

storeflittig sa...

hei hei hei! det var så hyggelig å treffes! (flott innlegg foreesten). jeg handlet jo ingen ting i det hele tatt, men fikk mye inspirasjon.
blant annet morris-tapeter som jeg driver og titter gjennom... KJEMPEFINE!

Lisa sa...

Å vilka söta barnkläder!