søndag 28. september 2008

Haga!

Jeg har vært i Göteborg på den store bokmessen i helgen. Jeg fikk også tatt en tur til bydelen Haga. Høsten hadde kommet hit, med gule blader som falt fra trærne blant gamle hus. Her er det kafeer på hvert hushjørnet, koselige bakgårder og gamle utelamper.










Og dessuten en koselig barnebokhandel full av barnebøker! Ta en tur til Bokskapet!




Etter å ha handlet barnebøker, var det fint å sette seg på en av de koselige kafeene:



Menyen var plassert i et gammelt skap...



Da vi gikk ut for å spise på kvelden og passerte den samme kafeen i den kalde høstkvelden, var det tent koselige stearinlys i vinduene.

Ha en fin uke!

9 kommentarer:

Marianne sa...

Hei! Ja, Haga er en favoritt her også, utrolig koselig. Deilig å slippe alle kjedebutikker og gå og se unike varer for en stund. Kjenner jeg fikk lyst på en Gøteborgtur nå : )
Hilsen Marianne

Bak en Sky sa...

Så fine bilder du har tatt!!!Det menyskapet var en utrolig god ide!;)

God søndagskveld!

silje-sin sa...

Haga er et nydelig sted! Vi har vært der de siste tre somrene, og en gang til jul også. Da var det ekstra nydelig der:) den butikken med barnebøker har jeg ikke vært i men! Kjøpte du noen bøker el? Ha en flott søndagskveld:) klem fra silje.

Livet er heeerlig sa...

Så utrolig koselig kafe :)
Ha en trivelig søndagskveld
*Siv*

Anonym sa...

Så flotte bilder! Takk for kjempekoselig tur! Klem Hedvig

Vakkert Liv sa...

I Gøteborg har jeg aldri vært.
Så koselig å dra på bokmesse da :)
Håper du fikk kjøpt mange flotte bøker!!

Butterfly sa...

hei

dette virket veldig hyggelig :o)

Jeg skrev ferdig oppgave i helgen, bibliotek og samfunn, og hadde koselig frokost på søndag.......

vi har hjemmeeksamen i sammefag i desember og skoleeksamen katalogisering og gjennfinning

ha en fin kveld!!!!

klem

Butterfly sa...

Hei

jeg har mail:

yvonne(at)skaperkompaniet.com

vi har hatt fire timer i katalogisering ;-D så vi er såvidt igang.....

i morgen har jeg de to første timene i vevpublisering - øvingstime, gleder meg!!!!

Yvonne :o)

runescape power leveling sa...

how can you write a so cool blog,i am watting your new post in the future!