lørdag 15. november 2008

THÉ


Høsten er tid for å føle seg litt kald og uggen. Jeg tenker tilbake på sommerturen min da jeg fant dette nydelige teskrinet i en vakker butikk jeg tilfeldigvis kom over.



Bildet er av en gammel te- og kaffebutikk.



I går var jeg på en helsekostbutikk og kjøpte litt annerledes te enn jeg ellers pleier: Vata-te for ro, Kapha-te for stimulerende effekt, grønn energi-te og Pitta-te for avkjøling. De er veldig friske og med god krydder. Kapha-teen er for eksempel en fin og annerledes julete med ingefær, nellik, safran, gurkemeie, pepper og kardemomme.


Kos deg med te!

10 kommentarer:

Hulda sa...

Hei! Boksen med det gamle julebildet kommer fra Kremmerhuset. Kostet 79 kr, og det var jo ikke dyrt for den, syns jeg.

Fin teboks du viser. :) Ja, nå er det snart første adventshelga, vi gleder oss!

Blåbærpai sa...

mmm, mykjegod te her-og lekker boks i tillegg!
Det ligg ei lita utfordring til deg hjå meg!
Ha ei fin veke!

Bak en Sky sa...

Så fin den boksen var!Herlig å varme seg på en kopp te;)

Tove sa...

Så fin teboks, og masse god te oppi også ser jeg:)

Ha en flott søndag

Anka sa...

Skulle gjerne hatt en sånn selv. Litt mer koselig enn å sette teeksen på bordet:)

silje-sin sa...

Hei Anne! Takk for hyggelige hilsener hos meg:) Og så utrolig koselig at svigermoren din sendte bilde av Augusta til deg, det synes jeg var rørende! Jeg gikk faktisk mannekeng for noa noa i brevik om onsdagen:) Jeg er der en gang i blant, for tanta mi bor der. Verden er liten synes jeg! Min beste venninne jobber på Norli i Oslo (den som er skandinavias største eller hva den er:)) og hun mente at hun visste hvem du var, at du var innom der iblant? Håper dere har en koselig førjulstid! Dumt at du ikke får lagt ut innlegg, det var jo merkelig. Håper det ordner seg snart:) klem fra silje.

silje-sin sa...

Hei igjen:) Venninna mi som jobber på norli heter Ida Naomi, bruker mest Naomi da:) Hun har jobba der ganske lenge. jeg skrev meldinger med hun i sta, og da skrev hun at hun visste hvem du er! Håper alt er bra hos dere, og at du får tid til litt blogging snart, liker innleggene dine så godt! klem fra silje.

Nunne sa...

TE ER TINGEN!
Kjempegodt!

God jul fortsatt til deg og dine.
Fra Nunne...

nike shoes sa...

can you email me: mcbratz-girl@hotmail.co.uk, i have some question wanna ask you.thanks

蚌埠斗地主棋牌游戏中心 sa...

A long time do not see such a good work, and my mood changed Well, a good start, good BLOG!
Personalized signatures:面对面视频斗地主,面对面视频游戏下载,淮安掼蛋,常州三打一,常州麻将