fredag 9. januar 2009

God helg!

Nye farger er i emning. Jeg elsker det hvite og blå lyset på denne tiden av året som det gis gjenskinn av inne...


Og her er de nye teboksene mine som jeg fikk til jul. I den lille er det en blanding av eple og kanel. Den store har jeg selv fylt med en halv kilo Blå Blomst.


Den store boksen er en gammel boks jeg fikk av min tante.



Ny tekanne fikk jeg også av den snille mannen min. Dette er en veldig praktisk en fra Nigella Lawson. Her sitter jeg og ser på lyset, mens jeg drikker te og venter på helgen... Det blir DVD og taco i kveld! God helg!

3 kommentarer:

Hulda sa...

Så heldig som fikk den fine tekanna, er jo et godt merke, og fin design. Herlig gammel boks, og tebokser. Lyset er herlig her nord også. Det vises godt at sola er tilbake snart. God helg!

silje-sin sa...

Hei hei:) Du kjenner meg visst godt, for her henger sengetøyet ute og lufter seg:) Middagen er i ovnen, og mat og blomster er handlet inn, så alt er bare fryd og gammen:) Så nydelige ting du har fått! jeg har også den lille kantede boksen, fargen er så fin synes jeg! Og tekanna var kjempeflott! Skrot-Tor er pappa ja.. Hva var det om han denne gangen da..?:) Får ikke med meg alt jeg:) Jeg ønsker deg og dine en flott helg! klem fra silje.

Anka sa...

Her var det mye lekkkert. Så deilig å se litt andre farger, nå har det hvert mye rødt i det siste. Nigella Lawson har mye lekkert og en delikat form på produktene sine. God kveld.