søndag 15. februar 2009

Nettkjøp til besvær


Dette fine skiltet skulle være en fødselgave til min nye nabo. Jeg bestilte det 2. januar på en nettbutikk og ventet og ventet. Etter to purringer fikk jeg endelig beskjed om at pakken var kommet en og halv måned etter bestilling. Jeg la frem innpakningspapir, bånd og det fine kortet jeg hadde kjøpt til gaven og gledet meg til å pakke skiltet pent inn. Men du kan tro skuffelsen ble stor da jeg pakket ut postpakken! Skiltet var kun i myk papp og nesten ikke større enn det flotte kortet jeg hadde kjøpt til gaven. Og i tillegg kostet det 89 kroner! Det stod ingenting om at skiltet var i papir. Jeg har kjøpt lignende skilt, som virkelig var skikkelige skilt, til samme pris.



I tillegg bestilte jeg to store RUNDE julekuler på salg i det samme kjøpet. Men det jeg fikk var noen helt andre former på kulene. Riktignok fikk jeg langt flere enn jeg hadde bestilt, kanskje som plaster på såret. Likevel, jeg synes dette var et dårlig og dyrt kjøp. Jeg fikk ikke det jeg forventet, og det tok svært lang tid å få det. Likevel; dette er jo baksiden av medaljen når man handler på nettet. Man vet egentlig aldri hva man får...




Kulene er likevel flotte, da!


8 kommentarer:

Hulda sa...

Dette var kjedelig! Du kan sikkert returnere varene du ikke er fornøyd med.

Butterfly sa...

dette var jo litt skuffende......

Ikke greit når informasjonen er ufullstendig!!! Bedre lykke neste gang. Viktig å holde håpe oppe :o)

Hvordan går studiene?? Jeg er ferdig i praksis og ha hatt en uke på skolen - veldig spennende :o)

Ha en flott uke :o)

Anonym sa...

Hei
Dette var ikke noe god handel. Vær klar over at du har full returrett iflg. kjøpsloven. Driver nettbutikken www.barnigjen.no og har som målsetting å ha fornøyde kunder.
Vennlig hilsen
Lisbeth

Landstil sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Living White sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
silje-sin sa...

Hei:) Så bra at du fikk "svar" fra butikken da, og plaster på såret! For det var jo altfor dårlig. Så lang ventetid går ikke an. Jeg har bestilt litt fra nettbutikker, og har stort sett vært fornøyd. Men tingene er ikke alltid som man forventer nei.. Og jeg synes portoen er litt dyr jeg da. Ønsker deg en flott ny uke! Så koselig at du har prata med naomi:) klem

Emmas Verden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Timotei sa...

Det er ergerlig med sånne bomkjøp!
Jeg har ikke handlet fra interiørbutikker på nettet, men jeg handler ofte stoffer fra nettbutikker og er kjempefornøyd! Mye billigere enn stoffbutikken her jeg bor, ofte er det fri frakt hvis en handler over en viss sum, hos noen får en litt ekstra stoff også.

Det ser ut som dere har et kjempeflott hus! Så koselige bilder!