søndag 12. september 2010

Reis til Sillegården

Dette er historien om ... kärlek - till konsten, livet och människorna og om en gård der kjærligheten til livet fortsatt eksisterer. Reis til Värmland, overnatt og spis fantastisk mat! Nå er sesongen slutt for i år, men det kommer nye muligheter fra mai neste år. En annen sommer skal jeg ta med meg jentene mine og oppleve sommer på stedet. Denne gangen ble det et døgn i ung høst.


Detaljene er unike. De vitner om livet som en gang eksisterte her.



Man kan ta en fika på glassverandaen.

Slagbenk som man bare kan drømme om i eget hus!

Høstepler


Utsikt til frokosten

Frokostrom


Restauranten





Nå er sommeren definitivt forbi, men høsten er ung og vakker.

2 kommentarer:

Oda sa...

Hei Anne! Mitt navn er Oda og jeg er 16 år. Venninnnen min har et veldig sterkt forhold til boken "kjære Timo", og jeg tenkte å gi henne den til jul. Problemet er at jeg ikke finner den noe sted. Hverken på bibliotek, bokhandel, internett eller antikvariater. Jeg sendte til og med en mail til forfatteren Elin Brodin, men hun kunne heller ikke hjelpe meg fordi det er så lenge siden den ble utgitt. Så leste jeg et blogginnlegg du skrev 16 september 2007, under bloggtittel "bokmarked". Der skrev du at du hadde kjøpt "kjære Timo" på et bokmarked der du boddde. Siden jeg ikke har flere ideer om hvor jeg kan skaffe boken, spør jeg deg om du er interessert i å selge den til meg? :-)

Krabat sa...

Hei, beklager at jeg ikke har sett denne før nå, men er aldri på bloggen min lenger - og har ikke kobling til e-posten min. Selvfølgelig kan jeg sende den til deg. Hvor bor du?

Anne